Criterii validare inscriere:
- instruire medicala de baza: student al unei facultati de medicina (generala, stomatologie, farmacie, colegiu), elev al unei scoli postliceale sanitare
- varsta minima 18 ani
Reguli generale inscriere
- Inscrierea se realizeaza exclusiv prin completarea formularului disponibil pe acest site
- Dupa inscriere urmeaza perioada de validare. Daca inscrierea a fost validata puteti efectua plata taxei de participare
- Dupa efectuarea platii participantii sunt declarati admisi
- Participanţii admişi vor fi anunţaţi pe acest site, accesand pagina Lista participanti
- Contravaloarea înscrierii, care va fi achitată numai de către participanţii declaraţi admişi, este de 650 lei
- Până în data de 3 iulie taxa are o valoare redusa la 550 lei
- Plata înscrierii se face de către participanţii admişi până în data de 22 iulie 2024, ora 23:59 ora efectuarii platii
- Plata se face în contul
Asociatia SARTISS
RO92 BTRL 0050 1205 7244 79XX
Banca Transilvania Oradea
- Nu se admite plata taxei ulterior datei limita
- La detaliile platii se va preciza : “Tabăra MASH 2024” şi numele participantului pentru care s-a efectuat plata
- Nu se returnează banii care au fost expediaţi fără respectarea acestor specificaţii!
- In cazul in care au fost efectuate plati dar, din motive obiective, persoana care s-a inscris doreste sa se retraga, suma va fi returnata in proportie de 75% din valoarea taxei, doar daca solicitarea de retragere este depusa pana la data de 26 iulie 2024. Dupa aceasta data nu se mai poate returna contravaloarea taxei. Daca dupa data limita apar situatii care il impiedica, pe cel care a achitat taxa, sa participe, acesta va putea sa participe la editia urmatoare a MASH
Taxa de participare include:
- Transportul tur-retur pe ruta Oradea – Padis (Glavoi)
- o masa calda seara. In timpul zilei vor mai fi oferite pachete cu hrana rece in contul mesei de pranz
- Lectori si monitori pentru cursuri si activitati practice desfasurate pe perioada taberei
- Echipament pentru cursuri;
- Echipament individual pentru TSA si pentru stagiul de salvare din pestera
- Suporturi de curs;
- Diplome de participare;
- IMPORTANT !
- Avand in vedere faptul ca nu exista locuri de parcare dedicate participantilor, pentru a limita numarul autovehiculelor din zona taberei, precum si pentru a asigura o predictibilitate a transportului pe care il oferim pe ruta Oradea – Glavoi, nu se accepta accesul cu autoturisme personale. In cazul in care, din motive obiective, participantii care doresc sa vina cu autoturism personal, vor achita o taxa suplimentara de 100 lei. Pentru detalii suplimentare legate de acest aspect, precum si pentru a explica motivele care ne-au determinat sa introducem aceasta regula va rugam sa ne contactati.